Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
1 Bestellen

Zeker! Al vanaf 50 stuks kunnen de producten, verpakking en kaartjes volledig naar jou huisstijl en logo aangepast worden. 

Klik hiehttps://www.veelliefsvoorjou-b2b.nl/maatwerk/r voor meer informatie.

Via de homepage kies je of je op zoek bent naar een specifiek product zoals kleine cadeautjes, duo setjes, macarons, bonbons of dat je zoek op een specifiek moment.

Opzoek naar een specifiek product? Klik op de bijbehorende tegel. Vervolgens zie je alleen deze producten. Je kiest een ontwerp waarnaar je opzoek bent en kunt in sommige gevallen nog de inhoud van het doosje naar wens aanpassen!

Opzoek naar cadeautjes voor een bepaald moment? Klik op de momenten knop op onze homepage. Hier zie je een overzicht van de momenten waarvoor wij producten aanbieden (bijv. verjaardagen, liefde, bedanken). Vervolgens zie je alle producten die binnen dit thema vallen. Heel makkelijk dus!

Ook zie je op de homepage altijd aankomende (feest)dagen die relevant zijn

Op dit moment is het niet mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder gratis kaartje. Mocht je echt geen kaartje willen, voeg dan het standaard kaartje toe en laat ons in de opmerkingen van je bestelling weten dat we het kaartje niet bij hoeven te voegen.  

Jazeker, wij bieden onder andere een verjaardagservice aan. Hierbij zorgen wij dat je collega's op hun verjaardag een cadeautje ontvangen. Je hoeft alleen een bestand met namen en data aan te leveren!

Dit kan natuurlijk ook voor andere bedrijfsmomenten. Zie de Verjaardagservice pagina

2 Betalen

Wij bieden de volgende betaalmethoden aan:
Ideal, Visa, Maestro / Mastercard en betalen op rekening.

Bij betalen op rekening is het mogelijk om maandelijks een verzamelfactuur te ontvangen of om te kiezen voor één factuur per bestelling.  

Zie ook deze pagina. 

Geen mail en niks afgeschreven? Controleer voor de zekerheid eerst of het geld toch is afgeschreven. Heb je geen email gehad van ons en is er niets afgeschreven? Dan kan je meteen een nieuwe bestelling plaatsen!

Wel geld afgeschreven maar geen bevestigingsmail? Als het geld wel afgeschreven is en je hebt na een half uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen, dan ging er waarschijnlijk iets mis. Neem contact met ons op en we lossen het op. We hebben dan wel jouw factuur- of bestelnummer nodig. Dat vind je bij de afschrijving.

Wel een orderbevestiging gekregen maar geen geld afgeschreven? Ga naar "mijn account" naar mijn orders om de betaling alsnog af te ronden. Als je nog geen klantaccount hebt kun je via wachtwoord vergeten alsnog een account aanmaken. 

3 Verzending

Verzendkosten zijn bijna altijd inbegrepen.

In het geval van paasproducten rekenen wij €4,95 voor verzending van 10 doosjes naar één adres. 

In het geval van verzending naar thuisadressen niet, wij versturen jouw factuur enkel per email. In het doosje zit geen factuur of pakbon.

In het geval je meerdere doosjes naar één (bedrijfs)locatie stuurt wordt er wel een pakbon bij het pakket zijn gevoegd.


Ja! Al onze pakketje worden verpakt in een brievenbusdoosje (m.u.v. cadeau pakketten). De ontvanger hoeft hierdoor niet thuis te zijn om het pakketje in ontvangst te nemen. Zo blijft het een echte verrassing! 

Dat kan! Momenteel versturen wij ook pakketjes naar België en Duitsland. 

Ja dat kan. Nadat de betaling geslaagd is, kan er in het opmerkingenveld gekozen worden voor latere verzending. Wij zullen zorgen dat de bestelling op de aangegeven datum verzonden wordt.

Al onze doosjes worden ingepakt met vloeipapier en verpakt in een wit brievenbusdoosje. De kleuren van het papier en de sluitsticker zijn volledig naar huisstijl aan te passen (zie maatwerk)

Contactgegevens
  • Call
    +31 (0) 50 2110478
  • Whatsapp
    https://wa.me/31502110478
  • Adress
    Kattegat 18, Groningen